Etapy rekrutacji
Poniżej przedstawiamy krótką charakterystykę procesów rekrutacyjnych na poszczególne stanowiska w naszej Firmie.
Proces rekrutacji jest wieloetapowy. Bieżące ogłoszenia rekrutacyjne są zamieszczane na stronach branżowych w Internecie oraz w lokalnej prasie – dodatek „Praca". Pierwszym etapem jest analiza nadesłanych do nas aplikacji (CV i listu motywacyjnego). Kolejne etapy są różne, w zależności od stanowiska, na które Państwo aplikujecie.
Przedstawiciel Medyczny/ Farmaceutyczny:
Osoby wybrane z pierwszego etapu zostają zaproszone na spotkanie z Kierownikiem Regionu do którego aplikują. Na tym etapie mogą uzyskać informację na temat terenu, w którym miałyby pracować, dodatkowo otrzymują podstawowe wiadomości na temat narzędzi pracy oraz wymagań ze strony firmy. W przypadku pozytywnej oceny, kandydat zostaje zaproszony do naszego biura w Warszawie na spotkanie z pracownikiem działu HR i Kierownikiem Zespołu Sprzedaży, do którego aplikuje. Jeżeli etap ten zakończy się pomyślnie, kandydatura prezentowana jest Dyrektorowi Sprzedaży i Marketingu oraz Zarządowi. Po finalnej akceptacji kontaktujemy się z przyszłym Pracownikiem w celu umówienia dogodnego terminu rozpoczęcia pracy.
Pracownicy biurowi
Osoby wybrane po selekcji CV nadesłanych w odpowiedzi na ogłoszenie zostają zaproszone na spotkanie z pracownikiem działu HR. Tutaj mogą uzyskać podstawowe informacje o stanowisku, na które aplikują. Kandydaci, którzy przejdą pozytywnie ten etap rekrutacji zostają zaproszeni na spotkanie z kierownikiem działu, do którego aplikują. Ostatnim elementem procesu rekrutacji jest akceptacja kandydatury przez Zarząd.